Szeretettel köszöntelek a Logisztika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Logisztika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Logisztika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Logisztika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Logisztika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Logisztika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Logisztika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Logisztika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Erre a kérdésre sokféle válasz lehetséges. Sok összetevő együtt hatásából alakul ki a kedvező kép, egy elégedett, jó érzés. Az egyik fontos tényező (mondhatnánk rögtön), hogy legyen jó a kiszolgálás és mindig mosolyogjon a szervező. A másik, hogy a kiállító és a látogató jól tájékozott legyen, ne legyenek felesleges betűrengetegek, de minden információ átmenjen. És ami talán a legfontosabb, hogy sokan látogassák meg a standokat, sokan tudjanak a kiállításról.
A virtuális Logi-Tech kiállítás szervezőiként azt szeretnénk, és azon dolgozunk, hogy legyen elegendő érdeklődő, jöjjenek a látogatók és számos sikeres, új kapcsolat szövődjék. Ezért minden lehetséges eszközt bevetünk, hogy elérjük a látogatókat, a kiállítók számára fontos célpiacot. Ezek elsősorban az ipari termelő-, szolgáltató-, és kereskedelmi vállalatok logisztikai, szállítási, raktározási, termelési, beszerzési és informatikai vezetői és munkatársai, valamint cégvezetők, fejlesztők, tervezők, beruházók, projektszakemberek.
Milyen eszközöket, csatornákat használunk a nyilvánosság, a gazdaság e fontos szereplőinek eléréséhez?
Folyamatos hírek, cikkek megjelentetése a nyomtatott és online szakmai és gazdasági sajtóban.
Hirdetések elhelyezése a nyomtatott és online sajtóban, elektronikus felületeken, szakmai portálokon. Ezen belül a klasszikus értelemben vett sajtóhirdetések és PR cikkek.
A felkészülés teljes időtartama alatt több tízezer névre szóló hírlevél, tájékoztató kiküldése a logisztika iránt érdeklődő szakembereknek.
Email továbbajánlás ösztönzése, egyéni jutalmakkal.
Megjelenés internetes - nagy látogatottságú gyűjtőoldalakon (szakmai lap.hu-k), fizetett reklámok (Google, Etarget) stb., a szervezők saját honlapjai.
Iparágakat képviselő szakmai szervezetek tagságának tájékoztatása és meghívása (ipari szakmai szövetségek, egyesületek, kamarák).
A kiállítás megnyitása előtti célzott hír kiküldés, sajtótájékoztató a szaksajtó, a gazdasági- és általános sajtó, MTI tájékoztatására.
Rádiók pl. Gazdasági rádió, televízió csatornák tájékoztatása (építve a rendezvény újszerűségére).
Igyekszünk tehát minden érdeklődőhöz eljuttatni a hírt, hogy minél több új vevőt szerezzünk kiállítóinknak, és kiállítóink is minden bizonnyal meghívják régi partnereiket, hogy a régi kapcsolatok is felpezsdüljenek a kiállítás alkalmából.
Legyen tehát Ön is kiállító!
Hisz tudja: több kapcsolat, több üzlet.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó cikkek:
1. Közép-európai Virtuális Logisztikai Szakkiállítás
Logi-Tech 2009
Lehet-e alternatívája a virtuális kiállítás a hagyományosnak?
Járt már úgy kiállításon, hogy ki sem mozdult az irodájából? Most itt az alkalom!